کلبه

تایمر آبیاری
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

تایمر آبیاری

تجهیزات جانبی دستگاه واترجت شامل طیف گسترده ایی از لنس ها، نازل ها و شیلنگ ها می باشند که هر یک از آنها کارایی منحصر به فرد خود را داشته و در صورت تناسب با نوع عملیات شستشو، موجب افزایش راندمان کاری و بهره وری دستگاه می گردند. کیفیت بالای تجهیزات کارواش باعث حفظ عملکرد بهینه دستگاه و کاهش نیاز به تعویض آنها می شود. فروش دستگاه کارواش بخارمجهز به دستگاه بخارشوی صنعتی و کارواش بخار سیار با آخرین فناوریهای روز دنیا فروش تمامی تجهیزات کارواش از صفر تا صد امکانات:بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم و … مرز ایمنی برای شیلینگ فشار قوی 300 درصد بیشتر از توان پمپ کارواش است، به عنوان مثال اگر پمپ کارواش دارای فشار 2000 Psi باشد، شیلینگ فشار قوی بایستی توان مقابله با 6000 Psi را داشته باشد. این دستگاه ها به واسطه استفاده از فشار بالای آب تمامی آلودگی های سرسخت و تثبیت شده را شستشو داده و حذف می نمایند.

به همین دلیل می توان از سیستم های تصفیه آب R.O استفاده کرد تا آب قبل از وارد شدن به چرخه شستشو تصفیه و فاقد هرگونه املاح گردد. از پمپ کارواش خانگی نمی توان به صورت دائم کار استفاده کرد. در کارواش های دستی به دلیل عدم وجود محیط های مخصوص، زیر وسایل نقلیه به خوبی نظافت نمی شوند. هدف مراجعه به کارواش برای هر شخصی، نظافت و درخشندگی صد در صد وسیله نقلیه خود می باشد. دستگاه های واترجت صنعتی نسبت به مدل های خانگی ، فشار کاری بالا را تحمل کرده و مدت زمان بیشتریمیتوان از آنها استفاده کرد. در این آبپاش نازل و بدنه قابل تعویض می باشد و فروش آنها هم به صورت جداگانه است. در کارواش های با فضای محدود میتوان از این تجهیز کارواش استفاده کرد تا بتوان بدون در هم پیچیدن شیلنگ ها و بدون وارد شدن صدمه در اثر برخورد شیلنگ به بدنه خودرو یک شستشوی باکیفیت ارائه داد. کاربر به کمک این تجهیز کارواش می تواند بدون مشکل و به راحتی با شیلنگ به اطراف خودرو حرکت کند. آبپاش آبیاری تحت فشار با مارک پروت. به دلیل کارایی شیرهای برقی هانتر در دبی­های کم، از این شیرها می­توان در هر دو روش آبیاری بارانی و قطره­ای استفاده کرد.

همچنین می توان به منظور رضایتمندی بیشتر مراجعه کننده از واکس نیز استفاده کرد که علاوه بر درخشندگی موجب محافظت از بدنه خودرو در برابر گرد و غبار و نور خورشید می شود. این امر تا حد چشمگیری موجب کاهش مصرف آب مجموعه های کارواش خواهد شد. ورودی آب، پمپ فشار قوی، شیلنگ فولاد بافت، لنس ها و نازل های پاشش، بخش های اصلی و مهم در دستگاه واترجت صنعتی می باشند. شرکت ما یکی از شرکت های متخصص در زمینه مشاوره ، تجهیز و فروش انواع دستگاه های نظافت صنعتی است که شما را در انتخاب دستگاه مناسب مخصوص کار شما کمک خواهد کرد. برای برطرف کردن این مشکل باید از تجهیزات به روز و مدرن بهره برد تا به بهترین شکل ممکن بتوان از فضا استفاده کرد. کلیه لوازم جانبی و تجهیزات کارواش بخار و نانو بخار توسط فیدار کلین به شما عزیزان ارائه می گردد. فروش کارواش بخار ، کارواش بخار سیار ، خرید بخارشوی کارواشفروش انواع دستگاه های کارواش بخار کلاسیک و صادراتی توسط شرکت فیدار کلین. از جمله مهم ترین این تجهیزات می توان به انواع مختلف شلنگ، نازل، برس، لنس و تفنگی اشاره نمود. کارواش صنعتی 90 بار COOFIX محصول کشور چین است که در گروه کارواش های صنعتی قرار می گیرد و می توان از آن برای مصارف خانگی و کارگاهی استفاده نمود. درباره تایمر آبیاری بیشتر بدانید.

جلوگیری از خشک شدن گیاهان، زمانی که در سفر هستیم: شاید مهم­ترین دلیلی که مبدع اولین تایمر آبیاری خانگی را برآن داشت تا دست به چنین اختراعی بزند، همین مسئله بود! اگر میخواهید از آبی که دارای املاح معدنی زیادی است برای آبیاری گیاهان و درختان استفاده کنید؛ حتما برای این تایمر آبیاری فیلتر تهیه شود تا ناخالصیهای موجود در آب آن را خراب نکند. یکی دیگر از این لوازم، لنس زیرشویی می باشد که با طراحی فوق العاده حرفه ای، سهولت زیرشویی را به دنبال دارد. مواد شوینده تخصصی خودرو شامل ترکیبات گوناگونی برای مصارف حرفه ای هستند. صاحبان این گونه مشاغل همیشه در رقابت با یکدیگر بوده تا بتوانند با ارائه ایده های حرفه ای و منحصر به فرد، مشتریان خود را راضى نگه داشته و در عين حال افزایش داده و حفظ کنند. فشار آب ورودی به دخل دستگاه توسط پمپ افزایش یافته و در نهایت آب پر فشار با عبور از شیلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها بر روی سطوح هدف پاشش می شود.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد