کلبه

با سئوی محلی در ساخت وب سایت بیشتر آشنا شوید
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

با سئوی محلی در ساخت وب سایت بیشتر آشنا شوید

وقتی در مورد سئو صحبت می­کنیم بدون شک باید به سئوی محلی هم اشاره­ای داشته باشیم زیرا سئوی محلی یکی از پر تکرارترین مفهوم­های سئو می­باشد و برای بهینه کردن بسیاری از وب سایت­ها می­تواند نقش کلیدی را داشته باشد. در واقع سئوی محلی به این شکل عمل می­کند که ابتدا گوگل شروع به مشخص نمودن مکان جغرافیایی سایت کرده و در ادامه این موتورهای جستجو هستند که سابقه­های سایت موردنظر را پیدا می­کنند. به طور واضحی می­توان اشاره کرد که مشخص کردن موقعیت جغرافیایی محیط حضور کاربران به­وسیله IP آن­ها به خوبی امکان پذیر است اما برای این که نقطه جغرافیایی سایت موردنظر تشخیص داده شود باید مراحل سختی را پشت سر گذراند.

 در حالت کلی تمام اقدام­هایی را که در سایت مورد نظر خود انجام می­دهید و کل نقشه جغرافیایی را که در آن حاضر هستید، سئوی محلی پشتیبانی می­کند و سپس با انجام امور روزانه خود در محیط محلی، تمام اطلاعات محیط را به موتورهای جستجو و یا حتی ربات­های تحت نظر گوگل ارائه می­کند که این فرایند کلی را سئوی محلی می­نامند. همچنین می­توان بیان داشت که فرایند سئوی محلی به سبب بهینه کردن وب سایت شما جهت ارتقاء رتبه آن در نتیجه­های محلی به­وسیله موتورهای جستجو به­ویژه گوگل انجام می­شود و در تمامی مراحل به محیط جغرافیایی هر کاربر فعال در آن وب سایت بستگی دارد.

 

ثبت اسم مکان در میان کلمه­های کلیدی

شما قادر هستید که جهت انجام سئوی محلی به شکل ساده­ای اسم مکان و یا حتی شهر خود را نزد متا کلید­هایی که در اختیار دارید، با خلق یک کلمه کلیدی جدید درج کنید. در ضمن شما باید توجه داشته باشید تا کلمه­های کلیدی که از آن­ها استفاده می­کنید را در بین مطلب­های تگ alt عکس­ها یا عنوان­های موجود در وب سایت در دسترس خود قرار بدهید. جالب است بدانید که اغلب سایت­هایی که امروزه مشغول به فعالیت هستند، فوتر خود را در بیشتر صفحه­های وب سایت مورد استفاده قرار می­دهند. البته یکی از مواردی که در سئوی محلی به شدت کاربرد دارد بدون شک قرار دادن آدرس در فوتر است. این کار سبب معرفی بیشتر سایت شما شده و وب سایت شما را به سوی سئوی محلی سوق می­دهد.

 

با چگونگی اثرگذاری گوگل business بر سئوی محلی بیشتر آشنا شوید

جالب است بدانید برای این که گوگل موفق شود در کمترین زمان ممکن محیط جغرافیایی سایت شما را شناسایی بکند بهترین کار ثبت کردن اسم شرکت و نوع شغل خود به همراه لینک آن در گوگل business است. امروزه موتورهای جستجو در تلاش هستند تا اکثر اطلاعات و درخواست­هایی را که کاربران انجام می­دهند از نزدیک­ترین محل در اختیار آن­ها قرار بدهند. به همین سبب باید توجه ویژه و خاصی به سئوی محلی وکاربرد آن داشت.

هاست پر سرعت و تاثیر آن در سئو و بهینه سازی سایت

 

الگوریتم کبوتر چه تاثیری بر سئوی محلی دارد؟

در چند سال اخیر گوگل سعی کرده است تا در جهت بهبود و ارتقا نتایج جستجوهایی که کاربر­های آن انجام می­دهند یک الگوریتم مناسب و کارساز را طراحی کند که به آن الگوریتم کبوتر گفته می­شود. این الگوریتم به شدت می­تواند در عوض کردن رتبه­ سایت­ها تاثیرگذار باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که این الگوریتم نسبت به تمامی زبان­های موجود در دنیا قدرتمند است ولی برای زبان انگلیسی کمی متمایزتر عمل می­کند. الگوریتم کبوتر بیشترین اثرگذاری خود را پس از طراحی وب سایت و حین بهینه سازی سایت نمایان می­کند.

 

در نهایت باید بدانید که در دنیای پیشرفته الان اغلب شرکت­ها برای ارتقا درآمد خود از وب سایت­هایی استفاده می­کنند که از صفر توسط خودشان طراحی شده است. تمامی این سایت­هایی که توسط شرکت­های مختلف طراحی شده­اند، به شکل محلی مورد جستجو قرار می­گیرند. به همین سبب توجه به سئوی محلی بسیار حائز اهمیت می­باشد به شکلی که می­بایست کلمه­های کلیدی به کار برده شده در وب سایت، همراه با موقعیت محلی باشند. به طور کلی سئوی محلی می­تواند برای صاحبان سایت سود کلانی را به همراه داشته باشد.

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد