کلبه

نحوه بازنویسی محتوا و تکنیک های آن
امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

نحوه بازنویسی محتوا و تکنیک های آن


اگر می خواهید سایت شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد، باید تولید محتوا را جدی بگیرید. به هر حال، «محتوا پادشاه است» و هر چه مقالات و محتوای بهتری در سایت خود داشته باشید، ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! نوشتن و تولید محتوا از ابتدا نیاز به ایده ها و زمان زیادی دارد. اینجاست که بازنویسی محتوا به کارتان می آید.

بازنویسی محتوا یکی از ساده ترین و رایگان ترین راه ها برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این کار معمولا به دو صورت انجام می شود:

زمانی که می خواهیم محتوایی بنویسیم که نمی دانیم و زمانی که می خواهیم یکی از مطالب قدیمی وب سایت خود را تغییر داده و به روز کنیم.

محتوا و روش بازنویسی چیست؟

بازنویسی محتوا در واقع به معنای گرفتن محتوای منتشر شده قدیمی و تبدیل آن به محتوای غنی و خوب و بدیهی است که برای انتشار مجدد به عنوان یک پست وبلاگ جدید به روز می شود. شما همیشه به دنبال مطالب و موضوعات جدید نخواهید بود، گاهی اوقات می توانید با ضربه زدن به محتوای قدیمی و از بین بردن کثیفی، محتوای جدیدی ایجاد کنید.

زمانی که محتوای خود را بازنویسی می کنید باید نکات خاصی را نیز رعایت کنید تا محتوای شما مانند قبل نباشد. باید بدانید که با ایجاد چندین محتوای مشابه، نظر مثبتی برای گوگل ارسال نمی کنید. دستورالعمل هایی برای بازنویسی محتوا وجود دارد که هنگام انجام این کار باید از آنها پیروی کنید. در مرحله بعد، روش هایی را که می توانید برای ارسال صحیح محتوای قدیمی استفاده کنید، به شما معرفی می کنیم.

محتوای قدیمی را به عکس تبدیل کنید

اینفوگرافیک یکی از بهترین راه ها برای تبدیل محتوای قدیمی به عکس است. با اینفوگرافیک، می توانید تمام مفاهیمی را که در محتوای خود به کار برده اید در یک تصویر خلاصه کرده و به مخاطبان خود ارائه دهید. اگر در طراحی اینفوگرافیک حرفه ای نیستید، سایت ها و اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند کار را برای شما آسان تر کنند. اینفوگرافیک ها نیز نوع بسیار محبوبی از محتوای عکاسی هستند و می توانید با تبدیل محتوای قدیمی به آنها جان تازه ای به آنها ببخشید.

محتوای قدیمی را به یک آموزش رایگان تبدیل کنید

یکی از رایج ترین و بهترین راه ها برای جذب بازدیدکننده به وب سایت و دریافت ایمیل و شماره تلفن از مشتریان، آموزش های رایگان است. این دوره ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا مشتریان را به دوره های پولی یا محصولاتی که ارائه می دهید ارجاع دهید.

محتوای قدیمی را به مجموعه ای برای جمع آوری ایمیل یا شماره تلفن تبدیل کنید.

برخی از مخاطبان برای پاسخ به سوالات خود در مورد یک موضوع به محتوای کامل و جامع نیاز دارند. با جمع‌آوری محتوای قدیمی که روی محتوا نوشته‌اید، مجموعه‌ای ایجاد کنید و شماره تلفن و ایمیل‌های کاربران را دریافت کنید. ایمیل یا شماره تلفن مخاطبان شما می تواند بسیار مفید باشد و به شما کمک زیادی کند. با این کار محتوای مورد نظر مخاطب را کامل تحویل می دهید و به هدف خود یعنی کسب اطلاعات از کاربران می رسید.

محتوای قدیمی را به پادکست تبدیل کنید

پادکست ها و فایل های صوتی یکی از انواع مطالبی هستند که اخیراً باب شده اند و شنوندگان علاقه زیادی به شنیدن آنها دارند. پس کافی است از محتوای قدیمی خود محتوای مفید و جذاب را انتخاب کرده و به پادکست تبدیل کنید و در پلتفرم های انتشار پادکست منتشر کنید. با این کار به افزایش آگاهی از برند خود و جذب شنوندگانی که طرفدار پادکست هستند کمک خواهید کرد.

می توانید محتوای قدیمی را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

نوشتن کتاب الکترونیکی کاری زمان بر و دشوار است. بسیاری از کاربران نیز علاقه مند به مطالعه کتاب های الکترونیکی به جای کتاب های فیزیکی هستند. با استفاده از تولید محتوا و یکپارچه سازی، می توانید روند تولید کتاب الکترونیکی خود را سرعت بخشیده و در کمترین زمان یک کتاب الکترونیکی ارزشمند آماده و تولید کنید. یکی دیگر از مزایای کتاب های الکترونیکی این است که می توانید شماره تلفن و آدرس ایمیل را با آنها دریافت کنید.

محتوای قدیمی را به ویدیو تبدیل کنید

اکنون ویدئوها جذاب ترین شکل محتوا برای مخاطبان هستند. با پلتفرم هایی مانند یوتیوب و آپارات می توانید به راحتی مخاطب جذب کنید. فقط محتوای قدیمی سایت خود را پیدا کنید و سپس شروع به ضبط ویدیو در مورد آن کنید. می توانید آنها را به عنوان انیمیشن یا انیمیشن منتشر کنید تا محتوای ویدیویی خود را جذاب تر کنید. علاوه بر همه این موارد، با انتشار ویدیوی خود در یوتیوب، می توانید به فکر درآمدزایی از این راه باشید. اگر موضوع را شاه بدانیم موضوع ویدیو تاج سر شاه درخشان است. بنابراین، استفاده از آن را نباید نادیده گرفت.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد