کلبه

درباره داستان به روز رسانی مایکت
امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

درباره داستان به روز رسانی مایکت


کافه بازار به زبان ساده ماجرا را توضیح می دهد و می گوید که پس از به روز رسانی، اگرچه به نظر نمی رسید نسخه اپلیکیشن کاربر تغییر کند، اما در واقع «درگاه پرداخت درون برنامه ای» هوشمند مایکت آن را به نفع خود تغییر داده است.

نبرد رسانه ای بین دو بازار پیشرو اندروید وارد مرحله جدیدی شده است. در گذشته، کافه بازار علیه رقبای خود بیانیه ای صادر کرده و گزارش داده بود که مایکت با ارسال نوتیفیکیشن، کاربران خود را تشویق می کند تا برخی از برنامه های غیر منطقی و غیر ضروری را حتی در صورت داشتن آخرین نسخه ارائه شده توسط گوگل پلی یا کافه بازار بر روی گوشی خود، به روز کنند. . افزود کافه بازار گفت با این کار مایکت شبکه کاربر را برای دانلود برنامه هایی که تغییر نکرده اند از بین می برد. برای دانلود مایکت جدید و دانلود برنامه اندروید با ما همراه باشید.


Myket در ابتدا قیمت اولیه را رد کرد. اما بعداً نامه نوشت تا اطلاع دهد که بازسازی در قالب یک کمپین بازاریابی بر اساس برخی از تاسیسات کافه بازار اجرا می شود که این مفهوم در ابتدا حداقل 72 ساعت طول می کشد. با خرید از پورتال مایکت، 15 تخفیف در نظر بگیرید، در واقع یک پیشنهاد ارزش افزوده برای کاربران مایکت در این اطلاعیه، مایکت به اولویت های خود در آپدیت اشاره نکرده و ادعاهای قبلی خود را در مورد This منحصر به کافه بازار است. یک مقاله جدید این واقعیت را نشان می‌دهد که ما می‌دانیم هدف از به‌روزرسانی‌های مختلف Miket ارائه ویژگی‌های جدید و ارائه یک برنامه بهتر نیست. اما تغییر درگاه پرداخت درون برنامه ای چیز خوبی است. اگرچه هزینه این فرآیند از جیب اعضای Myket پرداخت می شود و صرف رزرو آنلاین می شود. (به دلیل افزایش هزینه ها)

کافه بازار در اطلاعیه جدید خود می نویسد: «مدتی است که گزارش هایی از سوی کاربران و توسعه دهندگان دریافت می کنیم مبنی بر اینکه مایکت «به روز رسانی های غیر واقعی» را برای برخی از برنامه ها و بازی هایی که کاربران قبلاً نصب یا به روز کرده بودند از بازار نشان می دهد. در این حالت، کاربری که برخی از بازی‌ها یا برنامه‌های پولی را از بازار نصب یا به‌روزرسانی کرده است (و تا زمانی که مشکل در رسانه‌ها، از گوگل پلی منتشر شود)، دکمه «به‌روزرسانی» را در Myket می‌بیند و همان نسخه را دوباره نصب می‌کند. در دانلودهایش". تا به حال شاید گناه مایکت هدر دادن حجم اینترنت کاربران بوده است. جرات دارید عصبانی شوید؟ چون اخیرا قیمت بسته های اینترنتی افزایش یافته است عصبانیت شما نسبت به مایکت بجاست اما دلیل این موضوع چیست؟ رفتار عجیب مایکت کار و چه فایده ای از این کار می برند؟

کافه بازار به زبان ساده موضوع را توضیح می دهد و می گوید که پس از تغییر، اگرچه رابط کاربری تغییر نکرده است، اما در واقع «درگاه پرداخت درون برنامه ای» هوشمندانه مایکت به نفع او تغییر کرده است. دلیل این تصمیم در بیانیه کافه بازار آمده است: «مایکت برای افزایش درآمد خود از کاربران به صورت غیرقانونی و غیرقانونی به‌روزرسانی‌های نادرست برخی از برنامه‌های محبوب را نشان می‌دهد. این تقلب برخلاف اصول رقابت سالم و علاوه بر پول درآوردن وقت کاربر است و اعتماد او را به نرم افزارهای ایرانی تضعیف می کند، خوانندگان ما را متضرر می کند و آنها را بی اعتماد می کند. از برنامه و هیچ مورد جدیدی توسط دانلود Myket اضافه نشده است اگر چنین اقداماتی هزینه اضافی برای کاربر داشته باشد و سایر رقبا (مثلاً Google Play Market یا فروشگاه ها، سامسونگ و غیره) همین رویکرد را در پیش بگیرند؟ با این همه پیام ناباوری و بی تفاوتی به پیام "به روز رسانی"؟ برای توسعه دهندگان چه اتفاقی می افتد زیرا کاربران نمی توانند برنامه ها و بازی های جدید خود را به روز کنند؟

زمانی که کافه بازار ماهیت به‌روزرسانی باگ رقیب را فاش کرد، مک ادعا کرد که موضوع را برای کاربران روشن کرده است. کافه بازار معتقد است که عملکرد Myket در این مورد نیز مبهم است: "Myket به کاربر "به وضوح" نوشت [درباره دلیل به روز رسانی]. آیا کاربر هنگام مشاهده نتایج جستجوی برنامه یا بازی Are این جزئیات را می بیند؟ آیا سازندگان Maket از جمله برخی از بهترین بازی سازان ایرانی، با انتشار سند نقشه، به مایک در مورد این اقدام غیرقانونی هشدار دادند و یک سوال مهم را مطرح کردند: «چرا؟ تعبیر سیاه را تغییر دهید؟

کافه بازار و مایکت دو مارکت اندرویدی محبوب ایرانی هستند. کاربران تلفن همراه، تبلت، تلویزیون و سایر دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید می‌توانند علاوه بر فروشگاه رسمی گوگل پلی، برنامه‌ها و بازی‌های مورد نیاز خود را از بازار ایران دانلود کنند. برخی از این برنامه ها و بازی ها دارای درگاه های پرداخت درون برنامه ای هستند تا کاربران بتوانند چیزهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند (مانند کلش آف کلنز و سایر بازی هایی که می توانند شخصیت ها یا نقشه ها و توانایی خرید سکه را بهبود بخشند). پیام کافه بازار به زبان ساده این است که مایکت با سود نقل و انتقال پول کاربران در این اپلیکیشن ها جذب شد و تصمیم گرفت برای ترغیب کاربران به دانلود آپدیت های نامعتبر برای موبایل که سود مایکت را به همراه داشت، نوتیفیکیشن ارسال کند. با استفاده از ارز گرانبها و گران قیمت خود به صورت آنلاین پرداخت کنید.

در بخشی دیگر از بیانیه، کیف بازار همچنین در پاسخ به مهمترین اتهام مایکت گفت: مایکت بیش از هر عضو دیگری از صنعت تجارت اینترنتی می داند که ادعای انحصار در بازار بی اساس است زیرا گوگل پلی با وجود وجود فروشگاه ها و فروشگاه‌هایی مثل سامسونگ و هوآوی، اساساً چیزی در بازار ایران وجود ندارد.» هیچ استثنایی وجود ندارد. Mikit از رسانه ها و عموم مردم دعوت می کند تا سوالات بی پاسخ مشخصات و ویژگی ها را رصد کنند تا حقوق کاربران و توسعه دهندگان تضییع نشود.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد