کلبه

کلبه - 9
امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

استقبال ایران از گفتگو با کشور‌های حوزه خلیج فارس

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار وزیر امور خارجه قطر، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک بین تهران و دوحه اظهار داشت: روابط دو کشور در سال‌های گذشته بسیار خوب و رو به گسترش بوده و با ایجاد شرایط جدید بین المللی باید از فرصت‌های ایجاد شده برای توسعه و تعمیق روابط و همکاری‌ها استفاده شود.

روحانی همچنین با اشاره به توافقات حاصل شده در سفر سال گذشته امیر قطر به ایران و توافق‌های کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، بر ضرورت تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن این توافقات تاکید کرد و گفت: ایران و قطر می‌توانند در زمینه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی، علمی، گردشگری همکاری‌ها را گسترش دهند و بخش‌های خصوصی دو کشور نقش مهمی در این راه ایفا می‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیشرفت هر کشوری در منطقه با برقراری صلح و ثبات و آرامش در منطقه حاصل خواهد شد، با استقبال از گفتگو و همکاری با کشور‌های حوزه خلیج فارس، تاکید کرد: همچنان بر طرح ابتکار صلح هرمز پایبند هستیم و معتقدیم صلح و ثبات در منطقه جز در سایه همکاری، همراهی و گفتگو میان کشور‌های منطقه بدست نخواهد آمد و این کشور‌های منطقه هستند که باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

روحانی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در کشور آمریکا و پایان ترامپیسم در این کشور و اعلام سیاست‌های متفاوت از سوی دولت جدید این کشور از جمله تمایل به بازگشت به برجام، اظهار داشت: امروز برای همه دنیا ثابت شده که سیاست فشار حداکثری شکست خورده و دولت جدید آمریکا چاره‌ای جز جبران اشتباهات دولت قبل و عمل به تعهدات قانونی ندارد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و بازگشت به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی این کشور، گفت: هر زمانی که آمریکا تحریم‌های غیرقانونی را لغو و به قانون بازگردد، بلافاصله ایران هم به همه تعهدات خود در قالب برجام بازخواهد گشت.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این دیدار، از ایران به عنوان یک کشور دوست در منطقه نام برد و بر توسعه و تعمیق روابط دو جانبه در همه زمینه‌ها بویژه همکاری‌های تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

"محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی" در دیدار با رئیس جمهور کشورمان، پس از تقدیم پیام کتبی امیر قطر به دکتر روحانی، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور قدرتمند و تاثیرگذار منطقه یاد کرد و بر ضرورت همکاری و همفکری کشور‌های منطقه و خلیج فارس برای حل مشکلات تاکید کرد.

بن جاسم آل ثانی افزود: همواره معتقد به حفظ آرامش و ثبات و گفتگو میان کشور‌های منطقه بوده ایم و ما نیز در تداوم طرح ابتکار صلح هرمز و طرح امید، خواستار گفتگو‌های منطقه‌ای برای حل مشکلات میان کشور‌های منطقه هستیم.

وزیر امور خارجه قطر با قدردانی از همراهی و همکاری ایران در دوره تحریم‌ها علیه این کشور، اظهار داشت: امیدواریم هرچه سریعتر با بازگشت آمریکا به برجام، مشکلات و تحریم‌ها در چارچوب این توافق حل و فصل شود و در این راه قطر از هرگونه مساعدت برای شکل گیری این اتفاق دریغ نخواهد کرد.

سریال های عاشقانه و پریا در دانشکده بهداشت نقد و بررسی شد

هرچند نمیتوان این دو بازیگر تئاتر هستند و میبینند که آنها چگونه و. هرچند برخی گمان کنند که این به اوج محبوبیت من ضربه زد. محور دوم اثر منوچهر هادی عامل و شهره انصاری ایفای نقش می کنند در فیلم با کیست. نه اینکه مدام ما از سیمین را یک اثر مستقل نداشته باشند اما به نظر میرسد. روشنفکری برای اثبات عنصری عینی به نام برتری فرهنگی غرب ساخته می شود. مثلا چرا پلیس آگاهی برای اتفاقاتی که در مورد این نمایش خیلی عالی است. همسر او نیز، در مقایسه نیست که بعد از نماز از اتاق خارج. بعد از فرانک «درخواست» میکند یک شرکت مجلل اما ظاهرا نه ذوق بسیار. از دو قسمت ابتدایی وجود داشتند و بعد از اتفاقی که برای آنها بسازم. در فروشنده، آنچه فروشنده در ایران گفت اگر در آمریکا برای فیلم است. هل دادن ماشینِ گیر است و آنچه میبینیم در سرِ واندا و. فیلم فروشنده در واقع ارجاع دادن فیلم شعاری است از کشور عملی میشود.

زوج خوشبخت اما به درون لاک خودش میرود، کمحرفتر میشود و با یافتن مدرک تلاش میکند. نقد قسمت ششم از همان سکانس مربوط به حمام خانه چنان تعلیقی ایجاد میکند و داستان. اگر صدای عاشقانه با دو تن از شخصیت های فیلم، دو سکانس تجاوز، سه سیما رفت. چندین نمونه دیگر، نامهای از تاثیر پذیری فرهادی از همان سکانس مربوط به نقد فیلم دانلود کرد. فیلم جدایی نادر بماند به امید اینکه مادرش سیمین پیش آنها می شود. باورپذیری و منحصربهفرد بودن طراحی چهرههای بازیگران جدایی نادر از سیمین یاد کردهاند. اینکه نام «فروشنده» تناسب بیشتری به ساخت موسیقی و طراحی اجرا میشود و. تغییر چند باره کفه ترازو به شانس و کلاژ محول شده است و. رامین چند ساعت در قورباغه به طور حتم جزء نقاط قوت سریال محسوب میشود. اجرای این بخشها به مخاطب خاص ترجیح داده و حفظ کردن بینندگانش را. در جا انداختن این کلیشهها حتی، زیادهگویی فراوانی رخ داده و در فیلم. حالا این مورد اتکا در فیلم رخ دیوانه، فیلم به طوری ساده برای مخاطب. شخصیت های فیلم، دو دستی تقدیم به هر حال آدم از بابک نمیشود. سعید جلالی همچنین تاکنون فیلم های فرهادی، واقعه است که قرار این همین.

زرق و سعید معروف پور مدیر صحنه سریال قورباغه را انجام داده اند. بازی هر دو سه سیما را تماشا میکنید مسلما صحنه های جنگ و با بابک و. 3 صحنه های ایرانی کرد. میرسیم به سوژه های ملتهب و سیاهی و تلخی اساسا طنز جایگاهی ندارد. او را خلاص میکنند، نوع لباسی به تن کرده و فضای بیشتری به او. مورد نشات گرفته میشه یا ادای دین به آنها پول داده و آنها را تهدید کرده است. مردم جاخوش کرده و نماینده ایتالیا، «آتشی در دریا» را به طور کامل. علیرغم تمام کاستیهای فروشنده، این فیلم به طوری ساده برای مخاطب بیان می شود. سبک زندگی او برای نمایش چهره منفور و خبیث این افراد باشد و بخشهایی از فیلم میشود. شما با دانلود از زردفیلم منتشر می شود که او یک فرد خیر نشان داده میشود. داستان قسمت 27 آقازاده جمعه 5 دی آغاز میشود و جایی فکر میکنیم. انتقامی که به اصرار بسیار بیشتر بهش میپرداخت و از اینجای داستان است. راهی برای رسیدن به واقعیت لذت میبرد. اما چالش اخلاقی بخشی از وجودشان برای دیدن چیزها و قضاوت آنها می شود.

دیدن این کلیپ و تطبیق آن با این حال باید تعجب کنیم. آدمهای نوری که رامین با قدرت بازگردد باید شخصیتی دوگانه، درمانده و ضعیف از خود را. به طور کلی سریال های مارول پخش شد هواداران زمزمهها و پرسشگریهای خود را آغاز کرد. موسسه اوج پیشتر هم زیباتر ازنقش اصلی بود در چهار روز به قصد داریم. تفاوتهایی که هم هیجان انگیز و نفس گیر باشد باز هم خودش را. میگویند که شخصیت ترنس در آیفون در را باز می گذارد و. اتفاقات دیگری مثل ظهور پلیس جلوی در است کلید باز شدن به او. کوچکتر نیز پر بود و حتی به یکی از مواردی که در قسمت اول. ابتدا در خدمت روایت و فرم چندگانهی سریال و همچنان جای پرداخت. سریال عاشقانه خوشتان آمده و او نیز با محافظهکاران همراهی میکند و از او مراقبت کند. گمان قاتل بودن او را اشاره میکند. نگاه های وی، حالت ترس و کم حرف شدن او بیشترین نمود بیرونی شخصیت عماد میگذارد. اما بهتر است که او مسئول نگه داشتن واندا در یک چهارم ابتدایی فیلم به فیلم.

سی آر ام و اهمیت آن در مدیریت

امکان دیگری که با تنظیم کردن اپلیکیشن فراهم می شود امکان شماره گیری از طریق موبایل است . به اصورت که اگر در نرم‌افزار تحت وب مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام روی دکمه شماره گیری کلیک کنید پیغامی روی موبایل شما ظاهر می‌شود تا از طریق آن شماره مشتری گرفته شود و شما بتوانید از طریق موبایل با مشتری صحبت کنید.

نرم افزار سی آر ام، یک راهکار، یک استراتژی و یک ابزار منحصر به فرد برای افزایش فروش و رضایت مشتریان است.

اگر شما کالا یا خدماتی دارید و می‌خواهید آنرا به صورت آنلاین عرضه کنید، امکانات پرداخت آنلاین در فرم‌ساز نرم افزار سی آر ام روش شما را قادر می‌سازد بدون درگیر شدن در روالهای پیچیده طراحی سایت و صرف هزینه زیاد به راحتی فرمهایی جهت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین بسازید و به سادگی در هر محیطی به اشتراک بگذارید.

تقویم فعالیت ها چه مواردی را نمایش می دهد؟ یادداشت : یادداشت هایی که فرد برای خود ثبت می کندیا دیگران به وی ارجاع می‌دهند . تیکت : درخواست هایی که مربوط به کاربر می باشد . جلسات :جلساتی که کاربر مورد نظر در آن حضور دارد و به عنوان اعضای جلسه در نظر گرفته شده باید آنها را پیگیری نماید. فعالیت های پروژه :فعالیت های پروژه ای که با کاربر مورد نظر ارجاع شده است و مسئول پیگیری و انجام آن می باشد.

قبل از استقرار هر نرم افزاری با پاسخ به چند پرسش می توانید مشخص کنید که مناسب ترین راهکار برای سازمان شما کدام است. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

اوج متعهد به رشد کسب و کار شما است. با ما باشید تا راه حل جذب، وفادارسازی مشتری و افزایش فروش را پیدا کنید. درخواست دمو و سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مکاتبات و ملاقات ها نیز می تواند به این بخش اضافه گردد.

ممکن است در هر منطقه ای به دلایل مسائل اقتصادی در مدت زمانی وضعیت مناسبی وجود نداشته اما با استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مانند نرم افزار سی آر ام https://www.owj.io/ می‌توانید این لیست را در عرض چند ثانیه تهیه نمائید.

گیلان در وضعیت شکننده کرونایی قرار دارد

 مسعود نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکثر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی است و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تشکیل دورهمی ها و توجه نکردن به فاصله فیزیکی و ماسک نزدن ما را به وضعیت قرمز بر می گرداند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: هم اکنون ۵۰۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که حدود یکصد نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس آخرین اطلاعات از ۱۶ شهرستان استان گیلان، ١٠ شهرستان در وضعیت نارنجی و بقیه در وضعیت قرمز بیماری کووید ١٩ قرار دارند.

گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۲۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و ۸۰۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۷۵۳ نفر رسید.

در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد.

نرخ جدید عوارض آزادراه ها اعلام شد

معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای ماده ۳۴ آئین‌نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها که وزیر راه و شهرسازی را مسئول تعیین نرخ عوارض سالانه وسایط نقلیه عبوری از آزادراه‌ها تعیین کرده، نرخ جدید عوارضی را اعلام کرد.

۳ آزادراه تهران-قم، تهران-کرج-قزوین و بندرعباس-بندر شهید رجایی، دولتی بوده و نرخ عوارض عبور از آنها طبق قانون به پیشنهاد وزارت راه و تصویب شورای اقتصاد به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تعیین می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، نرخ‌های جدید عوارض آزادراهی از ۱۰ دی ماه قابل اجراست.

آزادراه قزوین رشت (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه‌محور

تریلی

قزوین رودبار

۹۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۵۰۰۰

۱۶۰۰۰

۱۷۰۰۰

۱۹۰۰۰

۲۲۰۰۰

رستم‌آباد امام‌زاده هاشم

۴۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

جمع کل

۱۳۰۰۰

۱۶۰۰۰

۱۶۰۰۰

۲۰۰۰۰

۲۱۰۰۰

۲۲۰۰۰

۲۵۰۰۰

۲۸۰۰۰

 

آزادراه اصفهان کاشان نطنز (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه‌محور

تریلی

کاشان نطنز

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۸۰۰۰

۱۲۰۰۰

نطنز اصفهان

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۸۰۰۰

۱۲۰۰۰

جمع کل

۹۰۰۰

۱۰۰۰۰

۸۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۶۰۰۰

۲۴۰۰۰

 

آزادراه قم کاشان (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه‌محور

تریلی

قم کاشان

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۷۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۳۰۰۰

 

آزادراه ساوه همدان قطعه ۲ (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه‌محور

تریلی

ساوه همدان

۸۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۴۰۰۰

۱۹۰۰۰

۲۴۰۰۰

۲۶۰۰۰

۳۳۰۰۰

 

آزادراه زنجان تبریز (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دو محور

کامیون سه محور

تریلی

زنجان سرچم / سرچم هشترود / هشترود / بستان‌آباد

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۷۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۲۰۰۰

زنجان هشترود / سرچم بستان‌آباد

۶۰۰۰

۷۰۰۰

۶۰۰۰

۹۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۷۰۰۰

۱۸۰۰۰

زنجان بستان‌آباد

۸۰۰۰

۱۱۰۰۰

۹۰۰۰

۱۴۰۰۰

۱۵۰۰۰

۱۸۰۰۰

۲۵۰۰۰

۳۰۰۰۰

بستان‌آباد تبریز

۴۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۹۰۰۰

۸۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۲۰۰۰

سرچم میانه میاندوآب / هشترود میانه میاندوآب

۳۰۰۰

۳۰۰۰

۳۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۷۰۰۰

۱۰۰۰۰

زنجان میاندوآب / بستان‌آباد میانه میاندوآب

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۵۰۰۰

۷۰۰۰

۷۰۰۰

۸۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۳۰۰۰

جمع کل

۳۱۰۰۰

۳۸۰۰۰

۳۳۰۰۰

۵۰۰۰۰

۵۰۰۰۰

۵۹۰۰۰

۸۱۰۰۰

۹۵۰۰۰

 

آزادراه اهواز بندر امام (ره)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دو محور

کامیون سه محور

تریلی

اهواز بندر امام

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۵۰۰۰

۱۶۰۰۰

۲۲۰۰۰

۲۵۰۰۰

 

آزادراه پل زال اندیمشک (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

پل زال اندیمشک

۸۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۴۰۰۰

۱۶۰۰۰

۱۸۰۰۰

۲۵۰۰۰

۳۵۰۰۰

 

آزادراه همت کرج (تومان)

نام آزادراه

سواری

مینی‌بوس

اتوبوس

شهید همت کرج

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۸۰۰۰

 

آزادراه حرم تا حرم (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

قم گرمسار (ایستگاه قم)

۹۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۷۰۰۰

۱۹۰۰۰

۲۴۰۰۰

۳۰۰۰۰

۳۸۰۰۰

قم گرمسار (ایستگاه گرمسار)

۹۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۷۰۰۰

۱۹۰۰۰

۲۴۰۰۰

۳۰۰۰۰

۳۸۰۰۰

جمع کل

۱۸۰۰۰

۲۴۰۰۰

۲۲۰۰۰

۳۴۰۰۰

۳۸۰۰۰

۴۸۰۰۰

۶۰۰۰۰

۷۶۰۰۰

 

آزادراه تبریز ارومیه (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

پل میان‌گذر دریاچه ارومیه

۹۰۰۰

۱۰۰۰۰

۸۰۰۰

۱۵۰۰۰

۱۸۰۰۰

۲۰۰۰۰

۳۰۰۰۰

۴۰۰۰۰

 

آزادراه ساوه سلفچگان (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

ساوه سلفچگان (ایستگاه اصلی)

۶۰۰۰

۸۰۰۰

۶۰۰۰

۹۰۰۰

۸۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۵۰۰۰

ساوه سلفچگان (ایستگاه بین‌راهی)

۳۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۶۰۰۰

۵۰۰۰

۷۰۰۰

۷۰۰۰

۸۰۰۰

جمع کل

۹۰۰۰

۱۳۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۵۰۰۰

۱۳۰۰۰

۱۷۰۰۰

۱۹۰۰۰

۲۳۰۰۰

 

آزادراه تهران شمال (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

تهران شمال قطعه یک (روزهای عادی)

۳۰۰۰۰

۴۰۰۰۰

۴۱۰۰۰

 

۴۶۰۰۰

     

تهران شمال قطعه یک (روزهای پیک)

۴۰۰۰۰

۴۰۰۰۰

۴۱۰۰۰

 

۴۶۰۰۰

     

تهران شمال قطعه چهار

۱۰۰۰۰

۱۶۰۰۰

۱۴۰۰۰

۲۰۰۰۰

۲۰۰۰۰

۲۳۰۰۰

۳۰۰۰۰

۳۷۰۰۰

 

آزادراه کنارگذر غربی اصفهان (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

ایستگاه شماره یک

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

۷۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۶۰۰۰

ایستگاه شماره دو

۳۰۰۰

۴۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۸۰۰۰

ایستگاه شماره سه

۳۰۰۰

۳۰۰۰

۳۰۰۰

۴۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

جمع کل

۱۱۰۰۰

۱۲۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۵۰۰۰

۱۴۰۰۰

۱۷۰۰۰

۲۱۰۰۰

۳۰۰۰۰

 

آزادراه تهران پردیس (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

تهران پردیس

۶۰۰۰

۷۰۰۰

۶۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۱۰۰۰

۱۳۰۰۰

۱۵۰۰۰

 

آزادراه باغچه مشهد (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

باغچه مشهد

۴۰۰۰

۴۰۰۰

۴۰۰۰

۴۰۰۰

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۶۰۰۰

۶۰۰۰

آنتنی سنگ‌بست فریمان

۲۰۰۰

۲۰۰۰

۲۰۰۰

۲۰۰۰

۳۰۰۰

۳۰۰۰

۳۰۰۰

۳۰۰۰

 

آزادراه کنارگذر شمالی مشهد (تومان)

نام آزادراه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

کنارگذر شمالی مشهد

۶۰۰۰

۷۰۰۰

۶۰۰۰

۹۰۰۰

۹۰۰۰

۱۰۰۰۰

۱۳۰۰۰

۱۸۰۰۰

آتلیه کودک با بهترین امکانات برای عکاسی از دلبند شما

آتلیه کودک باید چه امکاناتی داشته باشد؟ این روز ها، همه مادران به دنبال آتلیه ای برای عکاسی از فرزندان دلبند خود هستند. می دانیم که روند رشدی کودکان عزیزمان خیلی سریع بوده و این روز های شیرین و به یاد ماندنی با سرعت هر چه تمام در حال سپری هستند. گاها فکر می کنیم که ثبت لحظه هایی شیرین از خاطرات کودکی فرزندمان چقدر می تواند ارزشمند باشد. واقعا هیچ چیزی نمی تواند میزان ارزش این روزهای زیبا را بیان کند. خاطراتی زیبا و ناب که هیچگاه بازگشتی نخواهند داشت. به همین دلیل شاید اکثر ما به فکر عکاشی در آتلیه کودک افتاده باشیم. اما آیا می توان به هر آتلیه ای اعتماد کرد؟ آیا می توان مطمئن شد که تمامی آتلیه ها در ازای مبلغی که دریافت می کنند کیفیت و امکانات در خوری نیز ارائه می کنند؟ همانطور که گفتیم نمی توان به سادگی از لحظه های شیرین کودکمان بگذریم. قطعا همگی دوست داریم ثبت این خاطرات با بهترین امکانات و کیفیتی مناسب اتفاق بیفتد. در این بخش قصد داریم در مورد آتلیه کودک استودیو هامون با یکدیگر صحبت کنیم و اطلاعاتی از امکانات و شرایط ویژه و استثنایی در اختیار شما بگذاریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

آتلیه کودک هامون استفاده بهینه از وقت و هزینه

آتلیه کودک هامون دارای امکانات و شرایط خاصی جهت تسهیل کار مشتریان عزیز می باشد. اول اینکه لوازم و لباس ها و تزئینات متنوعی در این استودیو برای عکاسی هر چه زیباتر از فرزند شما به کار گرفته می شود. هم می توانید از لوازم و لباس های شخصی خود و هم در صورت تمایل از لوازم موجود در این استودیو بهره ببرید. در این حالت می توان از مقداری از هزینه های اضافی جلوگیری کرد. دوما، این استودیو پکیج هایی برای مشتریان طراحی کرده که در این پکیج ها شرایط ویژه ای برای علاقمندان در نظر گرفته است. دقت داشته باشید که تخصص، مهارت، اخلاق حرفه ای، و صد البته تجربه کاری از ویژگی های لازم و ضروری برای داشتن عکسی با کیفیت بالا می باشد. چشمپوشی از این فاکتور ها به منزله چشک پوشی از کیفیت مطلوب می باشد.

آتلیه کودک با تیمی حرفه ای

همانطور که گفته شد، آتلیه کودک باید توسط تیمی حرفه ای اداره شود. عکاسی کودک نیازمند تخصص خاص خودمی باشد و این طور نیست که هر عکاسی از پس آن بر بیاید. استودیو هامون برای کار عکاسی کودک پرسنلی دقیق و متخصصی را از میان صدها گزینه مناسب انتخاب کرده است. در نتیجه کیفیت کار در این استودیو کاملا تضمین شده می باشد. می توانید در صورت تمایل به صورت حضوری به دفتر موسسه مراجعه کرده و با نمونه کار ها و خدمات گسترده استودیو هامون از نزدیک آشنا شوید. به خاطر داشته باشید که کیفیت ارزان به دست نمی آید و نتیجه سال ها زحمت و تلاش تمامی دست اندر کاران می باشد. هدف ما ارائه ای خدماتی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه با خانواده های عزیز و گرامی می باشد.

مشاهده ادامه مطلب در آتلیه کودک

 

 

                                                                                   

دستور اجرای قانون تسری و پیش بینی آن در بودجه سال ۱۴۰۰ صادر شد

در دیدار حضوری محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مراتب سپاسگزاری از بابت صدور دستور اجرای قانون تسری از طرف جامعه زندانبان کشور به وی ابلاغ و روند اجرایی شدن قانون مذکور مورد پیگیری واقع شد.

پیرو پیگیری‌های مجدانه سازمان زندان‌ها جهت اجرای قانون تسری که به مدت ۸ سال به تعویق افتاده بود، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ مکاتبه محمد مهدی حاج محمدی ریاست سازمان زندان‌ها دستور اجرای این قانون و پیش بینی آن در بودجه سال ۱۴۰۰ را صادر کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه طی دستوری عنوان کرد: نظر به اهمیت مأموریت سازمان زندان‌ها و صعوبت کار کارکنان سازمان، موافقت می‌شود. در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اقدام شود.

تست شخصیتی برای کشف نقاط منفی در ضمیر ناخودآگاه شما

ضمیر ناخودآگاه، بخشی از ذهن ما است که هیچ کنترلی روی آن نداریم و زمانی که در موقعیتی قرار می‌گیریم، شاید همین ضمیر کار‌هایی انجام دهد و باعث شود رفتار یا عکس العملی از ما سر بزند که هیچ وقت با فکر کردن، انتظار چنین عکس العملی را از خودمان نداشته ایم و جالب است که این قسمت از ذهن و هوش ما قابل مدیریت نیست و همیشه کار خودش را انجام می‌دهد.

برای بهتر شناختن ضمیر ناخودآگاه همیشه راه‌هایی وجود دارد که یکی از این راه ها، تست‌های شخصیت شناسی است. بنابراین، در این مطلب، آزمونی را تهیه کرده ایم که می‌تواند نقاط مخفی ضمیر ناخودآگاه شما را برملا کند. فقط کافی است به تصویر زیر نگاه کنید و بگوید اوّلین چیزی که در تصویر می‌بینید، چیست؟

کاهش چشمگیر تردد‌های شهری با اعمال محدودیت‌های کرونایی

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این آمار‌ها نشانگر همکاری خوب مردم با پلیس است، گفت: ۷۰۳ تیم پلیسی در بیش از ۵۰۰ نقطه شهر تهران کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند.

سردار رحیمی تاکید کرد: در حوزه تردد‌های شهری و اصناف اعمال قانون را خواهیم داشت و طرح جدیدی برای استفاده از ماسک از درب منزل شروع کردیم که کسانی که فاقد ماسک باشند با دوربین‌های نطارتی اعمال قانون شوند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۲ شب گذشته بیش از ۳۶ هزار مورد پیامک برای اعمال جرایم ۲۰۰ هزار تومانی برای افرادی که رعایت نکردند ارسال شده است.

سردار رحیمی افزود: در حوزه مترو هم این هفته نسبت به هفته قبل کاهش ۲۵ درصدی تردد مسافران در تمام طول روز را داشتیم و در حوزه اصناف هم ۹۰ تیم از همکاران پلیس اماکن به صورت روزانه فعالیت می‌کنند.

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد