کلبه

معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولینی
امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولینی


سولونوئید انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی جهت چرخش ، باز یا بستن یک ولو به بصورت مکانیکی تبدیل می کنند. بخش ثابت یا پایینی دستگاه و قسمت متحرک آن در بالا قرار دارد که در این بخش مجهز به یک فنر است این فنر باعث می شود که آبپاش پس از انجام عملیات آبیاری و قطع آب جمع شده و به سطح خاک برگردد. در واقع به کمک پمپ کارواش، آبی که توسط یک شیر ورودی در درون یک مخزن ذخیره شده با حرکت جابه جایی مثبت پمپ، فشار وارد شده بر این آب بالا رفته به طوری که با باز کردن شیر خروجی این فشار را به لنس و نازل منتقل میکند. شیر برقی سایز 1 اینچ هانتر مدل PGV-101G ساخت شرکت آمریکایی هانتر به همراه کنترلر های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد و برای اتوماتیک سازی آبیاری در باغات ، زمین های زراعی ، گلخانه و چمن به کار برده می شود .از ویپگی های اصلی این مدل میتوان به کیفیت بسیار بالا ، تحمل فشار بسیار بالای آب تا 10 بار و دارا بودن پیچ کنترل جریان جهت تنظیم جریان آب خروجی از شیر اشاره کرد . آبپاش های مخصوص آبیاری تحت فشار (بارانی) با مارک هانتر.

در مه پاش نازلی آب با فشار بسیار بالا به نازل ها فرستاده می شود. در صورتی که قصد دارید پمپ کارواش به صورت مداوم کار کند، پمپ اشپک بهترین انتخاب است زیرا این پمپ پیستونی فشار قوی طوری تعبیه و طراحی شده است که در صورت استفاده ساعت ها و روز ها، فشاری بر آن وارد نشده و جهت کار به صورت پیوسته می توان از این برند معتبر جهانی بهره برد. استفاده از تایمر آبیاری اوربیت علاوه بر صرفه جویی در میزان آب به شما این اجازه را می دهد که یک برنامه منظم آبیاری برای گیاهان خود تنظیم کنید. در برخی موارد ممکن است نیاز باشد تا ابتدا دام و طیور را از محیط خارج و سپس با زدن ماسک پروسه مهپاشی را دنبال کنید. نحوه عملکرد دستگاه مه پاش بدین صورت است که از طریق پمپ خود مکش آب را از منبع انجام میدهد و سپس آن را فشرده میکند. از دیگر ویژگی های این شیر برقی این است که شما می توانید به صورت سفارشی فشار خروجی شیر برقی را تنظیم کنید. یک شیلنگ و یک لنس دیگر باید به همراه واترجت وجود داشته باشد تا بتوانیم عمل تمیز کردن را به درستی انجام دهیم.

از دیگر ویژگی های تایمر آبیاری اوربیت می توانیم با قابلیت کارکرد آن به صورت دستی و اتوماتیک اشاره کنیم. قطر شیلنگ این دستگاه ها کمتر از شیلنگ اصلی است، اما این شیلنگ ها با طول های مختلفی ارائه می شوند. مهپاش صنعت با ارائه خدمات نصب، فروش تجهیزات و تعمیرات مه پاش در تهران و شهرستان و همچنین محیطهای رستورانی و گلخانه ای یکسال خدمات را برای کلیه تجهیزات و یکسال گارانتی را برای اجزای سازنده قطعات تضمین میکند. سیستم مه پاش گلخانه با توجه به نوع و نحوه شیلنگ کشی در محیط گلخانه نیاز آبی محیط گلخانه را برای تولید هر نوع محصول کشاورزی گلخانه ای مرتفع می نماید. الکتروموتور نصب شده روی این پمپ مه پاش گلخانه از نوع موتوژن است اگر فشار پشت نازل های دستگاه مه پاش باغی به اندازه ی کافی نباشد ذرات به اندازه کافی پودر نشده و درشت بوده و ایجاد خیسی می کند.

به طور کلی شیر برقی یکی از تجهیزات ارزشمند و پرکاربردی است که اخیراً در اتوماسیون های صنعتی از آن در جهت عبور مایعات و هوا به کار گرفته می شود. همانطور که می بینید، نقطه بحرانی برای هر آبپاش، منطقه ای است که در مجاورت آن قرار دارد. این محصول ساخت کشور آمریکا بوده است. شیر برقی هانتر مدل 101G- PGV هانتر دارای سلونوئید 24 ولت می باشد که قابلیت اتصال به تمامی کنترلر های برقی هانتر را دارا می باشد .مدل PGV-101G-LS نیز دقیقا همین محصول است با این تفاوت که بدون سلونوئید عرضه شده است . افراد در کنار واترجت می توانند از انواع شوینده های پاک کننده سطوح استفاده کنند. از این وسیله می توان برای تمیز کردن انواع سطوح استفاده نمود. با استفاده از سیستم مه پاش می توان سطح رطوبت و دما را در گلخانه در اندازه دلخواه کنترل کرد. شیر برقی hunter در سایز های مختلف تولید شده که می توان برای عبور آب در دبی های مختلف از آن استفاده کرد. یکی از انواع کنترلر های شیربرقی هانتر، کنترلر ایکس کور (x core) می باشد. یکی از بهترین نمونه های تایمرهای آبیاری در دنیا تایمر آبیاری اوربیت است.

خرید:

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد