کلبه

ونتانا هافمن UPVC
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

ونتانا هافمن UPVC


پلی وینیل کلراید پلاستیکی نشده یا همان طور که معمولاً UPVC شناخته می شود، یک پلاستیک سخت و غیر قابل انعطاف است. پنجره دوجداره هافمن یا UPVC پنجره UPVC هافمن یک انتخاب عالی برای قاب پنجره و درب با عملکرد و دوام عالی با قیمتی مقرون به صرفه است.

روز

13/02/1400 09:27

دسته بندی

پنجره

پنجره های دوجداره هافمن جایگزینی مقرون به صرفه برای چوب و آلومینیوم با قیمت بالا هستند. قیمت مقرون به صرفه، UPVC را به یک ماده محبوب و ماده ترجیحی برای پنجره ها و درها تبدیل می کند. UPVC UPVC به طور ویژه برای کاهش اتلاف گرما با استحکام، انعطاف پذیری و ویژگی های کم تعمیر و نگهداری UPVC طراحی شده است و مزایای زیادی را به ارمغان می آورد که با هیچ ماده دیگری قابل مقایسه نیست.

مزایای پنجره های دوجداره

رایج ترین سوالی که از مشتریان می گیریم این است که مزایای پنجره های دوجداره هافمن نسبت به گزینه های چوبی یا آلومینیومی چیست؟ در زیر مزایای پنجره هافمن یو پی وی سی آورده شده است.

1. فرم ایده آل عایق در پنجره دوجداره هافمن

پنجره های یو پی وی سی یو پی وی سی فرم ایده آلی از عایق هستند زیرا 50 تا 70 درصد گرمای خانه از طریق پنجره از بین می رود. هافمن عایق حرارتی در ساختمان جوی با پنجره های دو جداره ایجاد می کند. این بدان معناست که تنظیم دمای خانه راحت تر است و در تابستان و زمستان دمای مناسب تری دارد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc هافمن

2. کاهش مصرف انرژی یعنی کاهش هزینه های انرژی

به لطف شیشه های عایق اضافی، میزان گرمایی که می تواند از خانه خارج شود و نفوذ هوای سرد را کاهش می دهد. بنابراین مزیت اصلی پنجره دوبل یو پی وی سی این است که باعث صرفه جویی در انرژی در ملک شما می شود. جریان های کم و کنترل بهتر دما به معنای نیاز به انرژی کمتر برای گرم کردن یا خنک کردن فضا است که نیاز به تعویض سیستم های گرمایشی را کاهش می دهد و منجر به کاهش هزینه های انرژی می شود.

3. ازدحام را کاهش می دهد

رطوبت روی آب گرم قطرات آب را تشکیل می دهد که باعث تراکم می شود. افسردگی می تواند یک مشکل جدی به خصوص در خانواده های سالمند باشد. زیرا باعث ایجاد کپک می شود. همچنین می تواند فریم های چوبی را پوسیده و سلامت خانواده شما را از بین ببرد. در پنجره های دوجداره UPVC، هوای قرار گرفته بین دو جداره و درزگیر هوا با قفل شدن در رطوبت در هوای سرد، از تراکم جلوگیری می کند.

4. پنجره های دو جداره هافمن صدا را کاهش می دهد

پنجره ها و درهای دوجداره با ایجاد مانعی بین خانه و محیط بیرون، عایق صدا را بهبود می بخشد. این بدان معناست که پنجره های دوجداره هافمن میزان صدای بیرون و آلودگی صوتی را تا حدود 60 درصد کاهش می دهد. به عبارت دیگر، آلودگی صوتی ناشی از محیط خارجی را تا حد مکالمه خصوصی در یک کتابخانه کاهش می دهد. اگر در یک منطقه شلوغ یا نزدیک فرودگاه زندگی می کنید، این امر به ویژه مهم است.

مطالعه مقاله برندهای معروف پنجره UPVC توصیه می شود.

5. ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش دهید

پنجره ها و درهای زیبا و همچنین عوامل دیگر می توانند به نمایان شدن فضای بیرونی خانه شما کمک کنند. در واقع، پنجره های دوجداره هافمن یک راه ایده آل برای افزایش ارزش ملک شماست. این محصول حتی با خانه های قدیمی نیز سازگار است. در واقع مردم بیشتر علاقه مند به خرید خانه ای هستند که عایق بندی شده و مصرف انرژی پایینی داشته باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی هافمن یو پی وی سی دوجداره

6. سبکی که با خانه شما مطابقت دارد

انواع مختلفی از پنجره ها و درب های سفارشی برای تضمین زیبایی خانه شما وجود دارد. به عنوان مثال، پنجره های کشویی برای خانه های قدیمی، پنجره های کناری و پنجره های بزرگ. علاوه بر این نوع درب ها به صورت پاسیو، دوبل و ورودی. پنجره ها و درها در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، سفید، قهوه ای و ... موجود می باشد. به سلیقه خودت

توصیه می شود مقاله ای در مورد اینکه کدام پنجره برای ساختمان شما مفیدتر است را مطالعه کنید.

7. مزایای زیست محیطی

از آنجایی که شیشه دوجداره یو پی وی سی مصرف انرژی را کاهش می دهد، به این معنی است که ردپای کربن شما نیز کاهش می یابد.

پنجره upvc یو پی وی سی سه جداره هافمن

8. جنبه های ایمنی

امنیت بسیار مهم است و تمام پنجره ها و درها با طیف وسیعی از ویژگی های ضد سرقت مدرن مجهز شده اند. تمام ویژگی های ایمنی پنجره ها و درب های پی وی سی به دقت تست شده اند تا از بالاترین استانداردهای ممکن اطمینان حاصل شود. هر پنجره و دری برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای ایمنی BSI Kite Mark آزمایش می شود.

یک سیستم قفل چند کلیدی به طور استاندارد با یک پیچ قفل و دستگاه ضد فشار تعبیه شده است. باز کردن آن از بیرون دشوار می شود. پنجره های دوجداره طبیعتا امنیت بیشتری نسبت به پنجره های تک جداره ایجاد می کنند. زیرا شیشه اضافی باعث شکستگی شیشه می شود. که به معنای امنیت خانه بهتر است. مهره های داخلی برای جلوگیری از افتادن شیشه و محافظت از شما در برابر مزاحمان استفاده می شود.

9. پنجره های دو جداره هافمن آسیب به مبلمان را به حداقل می رساند.

پنجره های دو جداره UPVC مانعی در برابر آسیب های خورشیدی به وسایل خانه از جمله فرش، مبلمان و پانل ها هستند. زیرا پنجره ها میزان نور خورشید و گرمای ورودی به اتاق را کاهش می دهند.

پنجره دوجداره UPVC هافمن Upvc

10. تعمیر و نگهداری کم

شیشه دوجداره هافمن هرگز نیاز به رنگ آمیزی مجدد ندارد. فقط باید چند بار در سال قاب ها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. این محصول در مقایسه با چوب دچار آسیب یا پوسیدگی هوا نمی شود. بنابراین، همانطور که گفته شد، دیگر لازم نیست نگران آن باشید.

معرفی شرکت هافمن

اولین تولید کننده پروفیل های لاستیکی، شرکت هافمن است. این شرکت با استفاده از جدیدترین ماشین آلات صنعتی قصد دارد آرامش و آسایش را به خانه همه ایرانیان برساند. این شرکت از سال 1395 تولید پروفیل upvc طبق استانداردهای جهانی را در شهر تبریز آغاز کرده است.

اولین تولید شرکت هافمن در روزهای اول کار 7200 تن بود که با افزایش کار و استقبال به دلیل کیفیت محصولات هافمن این عمل به 17000 تن رسید. کیفیت محصولات هافمن باعث شد به سرعت در بازار مصرف شناخته شوند.

چرا از ویندوز هافمن استفاده کنیم؟

در و پنجره ها علاوه بر مصارف عمومی در منازل و ساختمان ها تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی ساختمان دارند. در واقع درها و پنجره ها عضو اصلی ساختمان هستند. برای انتخاب صحیح این محصولات ابتدا باید نیازهای خود را به دقت بررسی کنید و سپس در مورد محصولات موجود در بازار تحقیق کنید و بهترین محصول را برای رفع نیاز خود بیابید.

محصولات هافمن دارای ویژگی های خوب بسیاری است که این برند را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز می کند که به طور جداگانه به بررسی آنها می پردازیم:

ظاهر مناسب:

در هر زمینه ای ظاهر از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از ویژگی های انتخاب محصول داشتن ظاهری مناسب و زیبا است. پنجره های هافمن اجزای مختلفی دارند و در تولید آنها از آلیاژها و مواد مختلف استفاده شده است. پنجره های لولایی، پنجره های کشویی، سایبان ها و غیره. - انواع پنجره از شرکت هافمن.

وجود پروفیل در ساختار پنجره ها زیبایی خاصی به آنها بخشیده است. وجود پروفیل به شما این امکان را می دهد که به هر شکلی که دوست دارید پنجره ها را طراحی کنید. یک تصویر با کیفیت بالا دارای ظاهری یکنواخت و شفاف است که باعث می شود این شیء به راحتی دیده و شناسایی شود.

مدت زمان:

پروفیل با کیفیت عمر مفید و مناسبی دارد و باید مقاومت و پایداری خود را در برابر نور خورشید، شرایط آب و هوایی مختلف، شرایط آب و هوایی مختلف و آلودگی در فضا حفظ کند. پروفیل پرایم در صورتی که در هر یک از این شرایط باشد نباید دچار تغییر رنگ، شکل و غیره شود.

پروفیل ها در برابر آتش مقاوم هستند و به هیچ وجه نور ساطع نمی کنند. با وجود اینکه محصولات تقلبی در بازار وجود دارد، تشخیص کیفیت برای مصرف کنندگان بسیار دشوار است. بنابراین برای اینکه مرتکب اشتباه نشوید باید محصول خود را از یک برند معروف خریداری کنید.

جداسازی گرد و غبار:

پنجره های هافمن علاوه بر عایق صدا، ضد گرد و غبار بسیار خوبی نیز هستند و در طول سال ها استفاده عملکرد خوبی از خود نشان داده اند. استفاده از مهر و موم های باکیفیت و مواد مرغوب، حفاظت از رمز عبور را موثرتر کرده است.

عدم استفاده از مواد بازیافتی در ساخت و ساز:

در ساخت پنجره های دوجداره با کیفیت نباید از مواد بازیافتی استفاده شود. مواد بازیافتی کیفیت پایینی دارند و عمر پنجره را کوتاه می کنند و همچنین باعث ایجاد مشکل در عملکرد صحیح پنجره می شوند. فراموش نکنید که مواد اولیه ای که در ساخت پنجره های دوجداره هافمن استفاده می شود برای محیط زیست مضر نیست.

ویرایش نمایه:

پروفیل های استفاده شده در پنجره های دوجداره هافمن قابل بازیافت هستند. در واقع نمی توان از آنها برای ساخت شیشه دوجداره استفاده مجدد کرد، اما می توان از آنها در صنایع دیگر استفاده کرد. از اهمیت ویژه ای برخوردار است که پروفیل ها پس از چندین سال استفاده دور ریخته نشوند و دوباره مورد استفاده قرار نگیرند.

شیشه با کیفیت بالا در پنجره هافمن:

شیشه های استفاده شده در پنجره های دوجداره هافمن صاف و شفاف هستند. بدون هیچ خط و خش نصب می شوند و ضخامت مناسبی دارند. کیفیت شیشه در سازه پنجره بسیار مهم است زیرا اگر کیفیت این قسمت خوب نباشد پنجره عایق خود را از دست می دهد.

معایب پنجره های دوجداره کشویی هافمن

نفوذ پذیر

پنجره های دوجداره کشویی هافمن نفوذ پذیری بیشتری دارند. این به دلیل باز و بسته شدن ریل و پنجره است. در مقایسه با سایر انواع پنجره های دوجداره عددی، این پنجره ها 20 تا 30 درصد عملکرد عایق کمتری دارند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سر و صدای زیادی دارد یا منطقه‌ای با آب و هوای سرد است، استفاده از این نوع پنجره‌ها توصیه نمی‌شود.

اما اگر در یک منطقه متعادل با آب و هوای خوب و آلودگی صوتی زندگی می کنید، پنجره های کشویی دو جداره هافمن انتخاب خوبی خواهند بود.

اندازه محدود

ساختار پنجره های کشویی و ریلی به گونه ای ساخته شده است که در عرض کمتر از 70 سانتی متر و حتی بیشتر از 4 متر قابل استفاده نیست. همچنین ارتفاع پنجره نباید بیشتر از 2 متر باشد. این محدودیت ها استفاده از پنجره های ریلی هافمن را در تمام قسمت های خانه غیرممکن می کند.

وزن بدن نامتعادل

این نوع ساختار پنجره باعث فرسودگی قاب و در صورت استفاده از غلتک های بی کیفیت در ساختار آن می شود. این قطعا برای کاربران مشکل ساز خواهد شد. درها و پنجره های قطار باید به راحتی باز و بسته شوند. اگر باز و بسته شدن در برخی موارد سخت باشد، قطعاً جایی مشکل دارد.

شرایط سختگیرانه نگهداری

تمیز نگه داشتن پنجره های مسیر کار دشواری است. زیرا ریل ها و شیشه ها روی هم قرار می گیرند و از دسترسی به قسمت هایی از شیشه جلوگیری می کنند. این کار تمیز کردن پنجره را دشوار می کند.

ادامه مطلب: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد